1 Ocak 2013 Salı

HADİM'İN KÖYLERİNDEKİ CAMİLER, KONYA


Hadim'in Konumu, Konya
  1. Aşağı Kızılkaya Köyü Camii
  2. Fakılar Köyü Camii
  3. Göynükkışla Köyü Yukarı Mahalle Camii
  4. Göynükkışla Köyü Ömer Faruk Camii
  5. Göynükkışla Köyü Büyük Camii
  6. İğdeören Köyü Camii
  7. Kalınağıl Köyü Camii
  8. Kaplanlı Köyü Camii
  9. Sarnıç Köyü Aşağı Mahalle Camii
  10. Selahaddin Köyü Camii
  11. Umurlar Köyü Camii
  12. Yukarı Esenler Köyü Camii
  13. Ağaçcı Köyü Camii
  14. Aşağı Hadim Köyü Aşağı Sarı Güney Camii
  15. Aşağı Eşenler Köyü Camii
  16. Aşağı Eşenler Köyü Göksu Veysel Karani Camii
  17. Aşağı Eşenler Köyü Fatih Camii
  18. Aşağı Hadim Köyü Büyük Camii
  19. Aşağı Hadim Köyü Yukarı Sarı Güney Camii
  20. Beyreli Köyü Çambucağı Camii
  21. Beyreli Köyü Çamiçi Camii
  22. Bolat Köyü Aşağı Camii
  23. Bolat Köyü Büyük Camii
  24. Bolat Köyü Hasanlar Camii
  25. Çiftepınar Köyü Camii
  26. Dülgerler Köyü Camii
  27. Dülgerler Köyü Eyüp Dede Camii
  28. Gaziler Köyü Camii
  29. Gülpınar Köyü Yayla Camii
  30. Gülpınar Köyü Camii
  31. Hocalar Köyü Büyük Cami
  32. Hocalar Köyü Mescidi
  33. Küplüce Köyü Aşağı Cami
  34. Küplüce Köyü Camii
  35. Oduncu Köyü Camii
  36. Sarıhacı Köyü Elektirik Santral Camii
  37. Sarnıç Köyü Büyük Cami
  38. Selahattin Köyü Camii
  39. Yağcı Köyü Camii
  40. Yalınçevre Köyü Büyük Cami
  41. Yalınçevre Köyü Karşıyaka Mescidi
  42. Yelmez Köyü Camii
  43. Yenikonak Köyü Camii

Konya İlçeler Haritası ve Hadim'in Konumu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder